5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ ΣΑΣ

Αυξήστε την οργανική απήχηση των δημοσιεύσεων σας, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε.

-Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πως μπορείτε να αποκτήσετε κοινό χωρίς να πληρώνετε;

-Έχετε ψάξει ποτέ τρόπους για πιο αποτελεσματική διαχείριση της επαγγελματικής σας σελίδας;

 

Με τις νέες αλλαγές του αλγορίθμου του Facebook, αυξήθηκε ο ανταγωνισμός για μια θέση στο news feed των fan μας. Στο συγκεκριμένο άρθρο σας προτείνουμε 5 τρόπους για να αυξήσετε τις πιθανότητες να κερδίσετε μια θέση σε αυτό.

Πριν κάνουμε οτιδήποτε, καλό θα ήταν να ελέγξουμε την οργανική κίνηση της σελίδας μας. Τα στοιχεία  αυτά βρίσκονται στα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας. Εκεί μπορούμε να συγκρίνουμε και την οργανική απήχηση σε σχέση με την πληρωμένη. Αν η οργανική απήχηση των δημοσιεύσεων σας πέφτει (σε έναν χρονικό ορίζοντα 3μήνου) υπάρχουν πολλοί τρόποι για να την αυξήσετε.

 

 

1) Δημοσιεύουμε ισχυρό περιεχόμενο

Η διάρκεια μιας δημοσίευσης στο facebook εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένας απο αυτούς είναι και η χρησιμότητα της. Μια παλαιότερη δημοσίευση μπορεί να συνεχίζει να εμφανίζεται αν κάποιος φίλος της σελίδας πατήσει Like, κάνει κάποιο σχόλιο ή την κοινοποιήσει. Άρα όποτε δημοσιεύουμε, είναι πολύ σημαντικό το ισχυρό περιεχόμενο σε αυτό, ωστε το Post να παραμένει ενεργό.

 

2) Δημοσιεύουμε ποιοτικό περιεχόμενο και όχι πολύ περιεχόμενο

Ζούμε σε μια εποχή που υπάρχει υπερπληθώρα πληροφοριών και αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στο facebook. Σύμφωνα με μία τελευταία ανακοίνωση του, στο τοίχο κάθε χρήστη εμφανίζονται έως και 300 νέες δημοσιεύσεις. Το θέμα είναι οτι δεν χρειάζεται να δημοσιεύσουμε πολλές φορές για να εμφανιστούμε στον τοίχο των fans μας. Θα πρέπει λοιπόν να δημοσιεύσουμε περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. Αντιθέτως τα πολλά post μπορεί να κουράσουν και εν τέλει να απομακρύνουν κάποιους από τη σελίδα μας. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανόνας για το πόσες φορές θα πρέπει να δημοσιεύσουμε μέσα στην ημέρα. Άλλοι προτείνουν 1 φορά, άλλοι 2 και άλλοι 3. Εμείς πιστεύουμε οτι ο κατάλληλος αριθμός δημοσιεύσεων ανά ημέρα, ποικίλει αναλόγως του κοινού της σελίδας μας. Προσπαθείστε να βρείτε τον ιδανικό συνδιασμό από βίντεο, φωτογραφίες και κείμενα για τις δημοσιεύσεις σας.

 

undefined

 

3) Χρησιμοποιούμε συγκεκριμένη στόχευση για στις δημοσιεύσεις μας

Το Facebook μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε ακριβώς το κοινό που μας ενδιαφέρει. Μπορούμε να στοχεύσουμε ανάμεσα σε πληθώρα χαρακτηριστικών όπως είναι το φύλο, η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, η τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα.  Προσπαθείστε να είστε συγκεκριμένοι ώστε να κερδίσετε τη μέγιστη απήχηση από κάθε δημοσίευση. Μόνο στους άμεσα ενδιαφερόμενους, για το κάθε post, θα εμφανιστεί στον τοίχο τους. Όσο πιο μεγάλο είναι το κοινό που στοχεύουμε, τόσο πιο μικρή θα είναι η πραγματική οργανική απήχηση των δημοσιεύσεων μας.

 

4) Δημοσιεύουμε σε χρόνους που η κίνηση στο Facebook είναι χαμηλή

Κατα τη διάρκεια που λιγότερος κόσμος δημοσιεύει στο facebook υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες, ένα post να κερδίσει μεγαλύτερη απήχηση. Τυπικά η καλύτερη ώρα είναι στις 3 το μεσημέρι. Το πότε όμως θα δημοσιεύσει ο καθένας στη σελίδα του, εξαρτάται από την ώρα που το κοινό του βρίσκεται online.

 

5) Διαλέγουμε περιεχόμενο που να ταιριάζει στο κοινό μας.

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, το κοινό του facebook ενδιαφέρεται περισσότερο για βίντεο και links παρά για μεμονωμένες φωτογραφίες. Σύμφωνα με αυτή την έρευνα, οι φωτογραφίες και τα κείμενα κερδίζουν τη λιγότερη οργανωμένη απήχηση, ακολουθούν τα link και στην κορυφή βρίσκονται τα βίντεο. Πριν όμως ακολουθήσετε αυτή την τάση, ερευνήστε πρώτα το τι ζητάει το δικό σας κοινό. 

 

Δοκιμάστε κάποιο από αυτά τα tips για να αυξήσετε την απήχηση των δημοσιεύσεων σας, χωρίς να πληρώσετε. Αν πάλι έχετε απορίες ή χρειάζεστε παραπάνω πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας.

By Antonis Xirouchakis | 6/9/2015 12:00:00 AM