Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ "ENGAGEMENT" ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Το engagement αποτελεί μια από τις πιο κρίσιμες πτυχές μιας αποτελεσματικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής  δικτύωσης. Θα μπορούσε μάλιστα να πει κανείς ότι το πραγματικό μέτρο για την  καμπάνια σας δεν είναι ´το πόσοι την είδαν´ ή ακόμα και η ποιότητα του περιεχομένου σας, αλλά αντίθετα αυτό που μετράται είναι η ανατροφοδότηση και η συμμετοχή των πελατών και των fan σας. Κάνοντας post στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που κανείς δεν κοιτάζει, σχολιάζει ή κάνει share είναι σαν να παραθέτει κάποιος μια ομιλία σε ένα άδειο δωμάτιο.

Μία  ελκυστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επιφέρει αρκετά οφέλη που άλλες μορφές διαφήμισης απλά δεν μπορούν να παράγουν.

1) Το Engagement δημιουργεί αφοσίωση των πελατών από την αυξημένη εμπιστοσύνη, τη σύνδεση, και το brand image που μπορει η καμπάνιας σας να παράγει.

2) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας προσφέρουν μια μοναδική και ανθρώπινη φωνή που μπορεί να σας θέσει μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

3) Μία Engagement καμπάνια, σας επιτρέπει να κατανοήσετε καλύτερα τους πελάτες σας και να χρησιμοποιήσετε αυτά τα στοιχεία, για να δημιουργήσετε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες. Μια επιτυχημένη social media διαφημιστική καμπάνια μπορεί να μετρηθεί με τους ακόλουθους όρους: τον αριθμό των views, τον αριθμό των share, τον αριθμό των comments, τον αριθμό των πωλήσεων, και τελικά το πόσο ισχυρότερος έγινε ο δεσμό σας, με τους πελάτες σας, εξαιτίας αυτής της καμπάνιας. H αποτελεσματική χρήση των social media θα επιδιώκει πάντα το Engagement , τόσο από την πλευρά σας όσο και από την πλευρά των fans και των πελατών σας.

 

undefined

 

1.  Το Engaging social media δημιουργεί μια κοινότητα.

Μία engaging social media καμπάνια μάρκετινγκ μπορεί να δημιουργήσει  και να οικοδομήσει μια ιδιαίτερη μορφή κοινότητας που θα αποτελείται κυρίως από πιστούς και ενεργούς πελάτες. Μερικές φορές ακόμη και μετατρέποντας ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων, σε πρεσβευτές του brand σας  που θα διαδώσουν το μήνυμά σας  χωρίς κανένα οικονομικό κόστος. Η κοινότητα δημιουργεί την αίσθηση του ανήκειν, που κάνει τους πελάτες σας να αισθανθούν ότι είναι ένα μέρος ένος σημαντικού συνόλου. Αυτό τους δημιουργεί την ανάγκη να θέλουν να έρθουν πίσω στο περιεχόμενό που δημοσιεύετε πιό συχνά, να μοιράζονται τα μηνύματά σας, και να είναι υπερήφανοι για την επιτυχία σας. Η κοινότητα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να επιστρέψουν και να ανατροφοδοτήσουν αυτό το οποίο συμβαίνει. Οσο περισσότεροι άνθρωποι εμπλέκονται σε μια κοινότητα, τόσο πιο πιθανό είναι να δείτε ανθρώπους να συζητούν για εσάς, συμβάλλοντας σε νέες ιδέες και περιεχόμενο, και γενικά να αλληλεπιδρούν με άλλους και να μιλάνε για τα μηνύματα σας και τα προϊόντα σας.



2. Το Engaging social media χτίζει εμπιστοσύνη.

Οι Engaging social media καμπάνιες μάρκετινγκ μπορούν να δημιουργήσουν έναν ιδιαίτερο δεσμό μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους.Έτσι, αντί να αισθάνονται ότι απλώς δίνουν χρήματα σε μια επιχείρηση, αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι υπάρχουν άνθρωποι στην επιχείρησή,  που ενδιαφέρονται για αυτούς σε προσωπικό επίπεδο. Μια engaging καμπάνια, όπου ανοιχτά επικοινωνείτε με τους πελάτες σας, δίνει στην επιχείρησή σας μία ανθρώπινη πτυχή και αυτό βοηθάει στην δημιουργία ιδιαίτερων δεσμών με τους πελάτες σας. Επιπλέον, οι engaging social media καμπάνιες ανοίγουν ένα διάλογο μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών, δίνοντας τους την δυνατότητα για καλύτερη στήριξη και εξυπηρέτηση τους. Η εμπιστοσύνη είναι αποτέλεσμα της διαχείρισης των καταστάσεων, οταν τα πράγματα δεν πανε καλα.



3. Τα engaging social media επιτρέπούν να μάθετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών  σας.

Οι Engaging social media καμπάνιες σας βάζουν μέσα στο μυαλό των πελατών σας και σας επιτρέπουν  να αποκτήσετε την κατάλληλη ανατροφοδότηση σχετικά με το τι προϊόντα και υπηρεσίες έχουν πραγματικά ανάγκη. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε καλύτερα προϊόντα, να τελειοποιήσετε τα τρέχοντα , ή ακόμα να σχεδιάζετε εντελώς καινούργια. Όσο καλύτερα  αντιλαμβάνεστε τα “θέλω” και τις ανάγκες των  πελατών σας, τόσο καλύτερα μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένο περιεχόμενο και καμπάνιες που θα τους ενθαρρύνουν  να μοιραστούν το μήνυμά σας σε άλλους.Πολλές εταιρείες ξοδεύουν εκατομμύρια σε έρευνες ή δημοσκοπήσεις. Με τη χρήση όμως των social media ως μια μηχανή για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον πελάτη σας, μπορείτε να αποκτήσετε πραγματικά πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή σας για τα επόμενα χρόνια στο μέλλον.



4. Το engaging social media σας επιτρέπει να χτίσετε το εμπορικό σήμα σας.

Με βάση την αυξημένη κατανόηση των πελατών που κερδίζετε  από μία engaging social media εκστρατεία, μπορείτε να στοχεύσετε καλύτερα το κοινό σας, με σχετικό και σημαντικό περιεχόμενο, διαφημίσεις, και προϊόντα που πραγματικά έχουν σημασία γι 'αυτούς. Γνωρίζοντας τι θέλει ο κάθε πελάτης σας, μπορείτε να τελειοποιήσετε το μήνυμά σας να κάνετε  εξαιρετικά στοχευμένες διαφημίσεις που θα ενισχύουν το εμπορικό σήμα σας αλλά και το τι η επιχείρησή σας αντιπροσωπεύει. Καθώς η ταυτότητά σας δυναμώνει με την πάροδο του χρόνου, μπορείτε να ανοίξετε έναν εντελώς νέο τρόπο προσέγγισης δυνητικών πελατών, δημιουργόντας άμεσα  νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Εφόσον θα έχετε ένα δυνατό  εμπορικό σήμα, οι πελάτες θα ταυτιστούν με σας, ξέροντας  τι να περιμένουν και έχοντας  μια αίσθηση υψηλών προσδοκιών για το τι μπορείτε να τους προσφέρετε. Η οικοδόμηση ενός brand είναι μια μεγάλη ευκαιρία να λάμψετε, και οι εκστρατείες social media σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε μοναδικές ευκαιρίες branding. Η δημιουργία ενός brand είναι μια σύνθετη διαδικασία και περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές πτυχές: λογότυπα, φράσεις, σχέδια, στάσεις και συμπεριφορές. Το εμπορικό σήμα αποτελεί μια ειδική ταυτότητα για τις επιχειρήσεις και το επιτυχής branding είναι ζωτικής σημασίας για μια επιτυχημένη επιχείρηση σε μακροπρόθεσμη βάση.

Αν λοιπόν θέλετε και εσείς να αυξήσετε το engagement της σελίδας σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

by Antonis Xirouchakis | 9/3/2015 12:00:00 AM